SKRIVET: 2010-05-14, kl 04:34:26 | PUBLICERAT I: I USA

Avstyrd playdate

Idag var en tuff dag. E var sur redan från det att jag hämtade upp honom från skolan till femtiden. Fruktansvärt och det värsta av allt var att jag fick avstyra lekträffen för det fungerade inte alls med E's humör. Jag kände mig så elak när jag sa det men vad skall man göra? Det är ju inte riktigt okej att låta en kompis komma över när ens värdbarn är sur och förbannad på allt och alla. Nä, så tyvärr var det nödvändigt. Efter den avstyrande lekträffen var det till att försöka få E på bättre humör, det gick genom att sätat på The Hulk. Jag vet, inte det mest lämpliga för en 4 åring men han får det i alla fall, vi är ju alla olika när vi väljer att uppfostra våra barn... Efter en stund kom även de två äldsta hem från läkaren emd Laura, det var en snabb middag och sedan ut igen för Laura och N som skulle till hans baseballmatch. Jag gjorde middag för de yngsta och sedan var det till att följa efter. Och jag lovar att den matchen ALDRIG tog slut. Den fortsatte, fortsatte och fortsatte ända till klockan åtta då var det snabba bullar hem men innan var det ett sådant amerikanskt stopp så det inte är sant. Dunkin Donout's för att köpa muchskins till frukost i morgon. Amerikanskt så det stinker om det -jag vet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: