SKRIVET: 2010-05-11, kl 03:08:09 | PUBLICERAT I: I USA

Full fart frammåt

Idag vet jag inte vad som hände riktigt på morgonen. När jag gick upp i morse runt 8:30 var det svinkallt i rummet. Jag vet inte vad denna kyla kommer ifrån men jag är inte riktigt ett fan av den, har vant mig nu vid att leva på varmare breddgrader. I alla fall så gick jag tillbaka under mitt varme tecke. Egentligen inte ett så bra agerande eftersom vi alla vet vad som händer då -Cecilia somnar om. Christina ringer mig vid 9 tiden och säger att hon måste hem och fixa lite innan hon kan hämta upp mig vid 9:45-10:00. Nästa gång jag är vid medvetandet är när hon knackar på min dörr, Way to go! Jag fick trots allt på mig alla kläder i mitt yrvakna tillstånd och vi satte oss i bilen och for iväg. Dagens plan var att springa runt i en park (som jag såklart har glömt namnet på men jag kan vägbeskriviningen: Följ väg 117 genom Chappaqua till Pleasentville, därefter följer du fortfarande väg 117 tills du passerar PACE University och därefter åker du runt 100-200 m. Parken ligger på vänster sida. Så nu kan alla vägen till den parken) Huvudsaken är att det var grymt vackert där och vi var ute och sprang i ca 1 timma. Eller vi var ute en timma, jag vet inte om jag skall säga att vi sprang hela vägen för det är att ta i lite grand men mestadels sprang vi, runt 90% och det är bra. Sedan mötte vi upp Susanne på Starbucks och tog en kaffe. Därefter blev det hemfärd med allt vad det innebär. Jag spelade handboll med E, gick sådär för ajg vet inte riktigt om han har fattat grejen med att man måste dribbla utan det eskalerade i rugby istället. Jag har hjälpt N med sina läxor, som för övrigt jag knappt kan, och jag har hängt med S. Vad mer kan de begära av mig? För tillfället har jag lock över öronen och har haft det sedan en längre tid, jag vet inte varför men fakta är fakta. Bassta på det. Nu skall jag kolla klart på Anne Frank's Diary, på amerikanskt vis. Jag var den första som lånade den från biblioteket, tummen upp för det. Och där med basta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: