SKRIVET: 2010-05-21, kl 05:38:43 | PUBLICERAT I: I USA

Huvudverk? -Huvudvärk

Idag sken solen och det var runt 82F, vilket är runt 24C. Riktigt härligt. Nu sitter jag och kollar på Grey's, sesångsavsnitt och dubbelshow, kan det bli bättre? Jag tror inte det. Med en kopp Te i handen, skall jag inta varända scen idag. You just gotta love it! Efter skall jag nog ta och kolla på Alfie som jag lånade fårn biblioteket. Usch vilket perfekt kväll efter en full dag med tre playdates som kom över med S och en till för N. Det var körande till Soccerpractise och för Basebalgame. Sedan var det hem igen för att ladda batterierna igen med en fyrårig galen, nä, vi kan strycka över galen faktiskt, galen unge. Men det gick bra för han försvann i sin värld där man beräknar sina leksaker. Tur för mig. Efter en tid var det dags för alla nattförberedelser och jag klarade mig bra, dock att hela eftermiddagen har jag haft en hemsk huvudverk. Jag hoppas nu att den skall försvinna med min kopp med te och underbara show. Annars får en god natts sömn göra tricket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: