SKRIVET: 2010-05-13, kl 03:45:41 | PUBLICERAT I: I USA

Ljuv Middagsmusik

Idag var det ljuv musik vid middagsbordet, N spelade på sin trumpet (Måste jag säga mer). Han över extremt sällan och det är en ganska relativt hackigt spelupplägg han kör med men i det hela är det ganska bra... örhm... Idag tog jag mig för övrigt en lång sovmorgon. vädret var skit så jag tyckte att jag kunde ta mig en snoozare utöver det vanliga. Dock gick de tinte så bra för redan vid 10-tiden kom mexikanarna och fixade i trädgården hos grannarna. Och jag vet inte vad för verktyg det använder men hela kvarterat kan för fasen höra dem. Nä, det var inge vidare så det slutade men att jag läste -i sängen. Så man kan ju se det som en lång sovmorgon också. Hämtade upp minstingen och åkte till biblioteket, lånade en ny dvd -jag som redan lånat 4 måste kolla på film varje ledig stund nu så jag skall hinna se klart dem allihop och sedan åkte vi hem, kollade på film hämtade upp de två äldsta som hade sin sista dag at hebrewschool. Skönt för dem, mindre skoj för mig för det innebär mer jobb. Ack jag som gillat ha lugna, sköna och tysta onsdagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: