SKRIVET: 2010-05-23, kl 02:09:56 | PUBLICERAT I: I USA

Lördag i framfart

Idag började jag jobba redan vid klockan 8:30. Mina värdföräldrar är utflugna ur staden. Staten också för den delen. I helgen är de nämligen på ett bröllop, i Chicago. Åh gud vad jag vill åka till den staden, får bli en måste resa nån gång under de ca 4 månader jag har kvar. Är det inte galet, 4 månader?! Jag kan knappt förstå hur det kan ha gått såpass fort som det har. I alla fall är Lauras syster och hennes man här så de tar hand om barnen i morgon och ikväll så jag får min lediga dag i veckan och så. Känns toppen, dock har jag nästan jobbar nu i 12 timmar men det gör mig faktiskt inte så mycket. Det kan jag trots allt bjuda på, värre hade det varit om jag inte kunde stå ut med barnen men de är faktiskt riktiga charmtroll de där. Tro't eller ej. Snart skall jag åka över till Stinha, skall passer D'Agostino på vägen för att köpa chips, ack ej Estrella eller OLW utan Sunchips. Det fungerar jag är inget direkt chipsfan över huvud taget. Nä, om jag skall ta och kolla klart på lite mer videor jag vill se och sedan ta mitt pick och pack och åka över? -Låter bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: