SKRIVET: 2010-05-12, kl 04:02:55 | PUBLICERAT I: I USA

Rulltårta

Idag har min värdmamma sin bookgroupe hemma hos Christinas värdfamilj. Boken de har läst är The Girl with the dragon tatoo, eller Män som hatar kvinnor som vi kallar den. Christina ade bakat appelstudel; gott -javisst, Svenskt -Icke. Så sagt och gjort bestämde jag mig att de åtminstone skulle en gång i stitt liv få smaka på äkta svensk kaka -rulltårta. Så det är det jag höll på att baka tillsammans med Susanne innan idag och en stund tillsammans med Christina som Laura sedan fick ta med sig. Jag vet inte om de blev glada eller inte, de var med jordgubbssylt och banan, jag hatar banan och klarar inte av jordgubbssylt. Så enkelt att jag aldrig smakade på dem men det gjorde Susanne och hon sa att dem var goda, så var dem nu inte det, då får susanne skäll. Haha, nä då. Nu skall jag kolla på 9 by Design, en familj som bygger och säljer fastigheter i New York City, problemet är att de har sju barn, ja du läste rätt sju barn...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: