SKRIVET: 2010-05-06, kl 22:21:53 | PUBLICERAT I: I USA

Tacos

I förrgår var det första dagen på mycket, mycket länge som jag åt tacos. Och gud vad gott det var! Dock var köttet kanske lite väl kryddigt men det var i alla fall mycket välkommet. Igår jobbade jag från 3:30 mötte upp de två äldsta från skolbussen och hämtade sedan den minsta från hans playdate. Därefter åkte vi hämt och jag gjorde iordning mat. Det väntades pick-nick i Gedney Park. Det var skoj men samtidigt lite stressigt ifall jag fått med mig allting och sådär. Men det gick bra och efteråt åkte vi till D'agostino och köpte glass. Därefter hämtade vi N från lacrosse och åkte hem. Gjorde läxor och allt möjligt och vips var klockan mycket och sängen väntade. En jäktig dag med mycket fart och fläng.


Och som svaret på frågan:
"Vad är det för likhet på en Elefant och en Giraff?"

"Både börjar på E för Giraffen heter Erik."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: