SKRIVET: 2010-05-27, kl 05:10:11 | PUBLICERAT I: I USA

Värmeslag

Jag tror jag bestämmt att jag skall låsa in mig för resten av sommaren. Idag visade termometern över 30C och nu har det gått ner igen. Hela dagen har varit helt sinneslös. Visst det hade säkert fungerat att ha 30C men inte när det är vindstilla och luftfuktigheten ligger extremt högt. Visst det var lite härligt fast grymt jobbigt. Dock satte Laura på våran Slip-and-slide, ni vet en sådan där grej man springer och glider iväg på, och jag och E sprang som galningar. Sedan spelade jag fotboll med N och sprang lite mer med E. En full eftermiddag kan man säga! S var hemma hos hans kompis på en playdate. Lyckligtvis har de redan öppnat sin pool så de två var i den hela tiden, vi får dock vänta till helgen hoppas vi innan våran är öppen för allmänheten. Okej inte det sista, för mig. Haha, för det är där jag skall vara varje dag, simma omkring i den poolen, underbar träning! I morgon skall jag ut och springa med Christina igen. I tisdags var jag ute på 1-timme-plus-prommenad med Stinha. Det var härligt! Men i morgon skall jag som sagt springa, skall bli härligt det också. Nä, nu skall jag lägga mig och läsa min bok, The Last Song.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: