SKRIVET: 2010-05-17, kl 05:26:05 | PUBLICERAT I: I USA

Weekend in Philly

Det är där jag har spenderat min helg. Gått i historiska fotspår och varit i rummet där "The indipendence paper" var signerat. Flera hundra år gammalt (Okej, skall inte jämför det med Europas gamla byggnader på tusentals år) och riktigt vackert. Under lördagen vandrade vi omkring och såg en massa saker, tog en massa kort och stötte på en massa bröllopspar. Jag skojar inte när jag säger att nästa storfilm som kommer ut från Hollywood är "Bridesday in Philly 5.15.10". De hade invaderat staden. Men vackert som få. Tyvärr dog min kamera under dagen så bilderna finns på alla andras kamror, men de skall skickas så fort som möjligt och sedan presenteras. Ha en underbar vecka, det skall jag.


Robert

Grattis Grattis Grattis, Då har den riktigt stora dagen kommit 20 års dagen . Hoppas att du firar den med pompa och ståt, Vi önskar dig en riktigt bra och härlig dag däröver. Vi saknar dig ibland som Simon säger, han saknar dig ofta ibland inte alls för då vet han knappt vem du är då du varit borta så länge men framför allt inte till frukost för då fär han sitta på pallen vid sidan av bordet.

Hjärtliga gratulationer Robert


Familjen Boström

GRATTIS PÅ 20 års dagen Cecilia. Hoppas att du haft en jättebra dag och att vädret är bättre där borta än här!:) Önskar Familjen Boström



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: