SKRIVET: 2010-11-16, kl 17:35:29 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Att ta sig i kragen

Idag har varit en produktiv dag. Jag har ringt mitt gamla jobb och är så välkommen så tillbaka. En till slavarbetande själalös människa som kan tänka sig att jobba på jul. Precis vad som behövs. Jag har sökt mer jobb, men det verkar vara problem på hemsidan för en viss affär så i morgon skall jag istället ringa in och kolla. Kan ju kanske vara bättre. Jag har en mer referens på listan och ikväll skall jag göra några till telefonsamtal och hoppas på en till referens. Det kommer gå som smort! Hoppas jag hur som helst.
För tillfället har mina händer en stark och distinkt lukt av klor för avfärgningen på en vit tröja. Under promenaden till och uppför Diamond Head på Hawaii blev min vita tröja brun på vissa ställen av något oförklarligt skäl, det kan ha berott på döda hudceller (vilket jag satsar på) men det kunde också ha varit solskyddsfaktorn, eller en blandning av båda. Hur som är den brunaktiga färgen nu borta, allt till hjälp av klor, en gudasänd produkt!
Känna din kropp emot min
Gyllene Tider


Ninni

Härligt att du fick komma tillbaka. Även om det kanske inte var din högsta önskan. Men du kan ju leta annat under tiden.

Undra vad de var som gjorde att det blev brunt. Jag upptäckte att linnet som jag hade på mig under vandringen också var brunt. Men jag slängde det :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: