SKRIVET: 2010-11-21, kl 02:11:10 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Levande kasslerben

Ibland undrar jag hur vissa folk tänker appropå klädstil. Ibland ser man unika men dock fina outfits och ibland är det skandal över det hela. Som idag då jag och Joanna satt på McDonald's (Vi åt inget med de har öppet 24/7, perfekt för pratglada tjejer sisådär 23 på kvällen då andra ställen har stängt) och in kommer nog någonting av det värsta jag sett på länge! En väldigt kraftig tjej, och stor benstomme, har på sig -ska jag kalla det kläder? Nätstrumpbyxor. En storlek för små, så tyget trängde in i de mjuka låren. Jag, Joanna och väldigt många andra åskådarna kunde inte med att sluta stirra, vilken uppenbarelse, vilket tragedi! Något så fruktansvärt, och tro mig kära människor, det slutar inte där. Ack nej. Till detta parades det ihop en kort klänning/kjol eller hotpants, tyvärr kunde vi inte avgöra skillnaden. Och kanske spelar det inte heller någon roll. För poängen är att det kanske borde finnas en stilpolis, i vissa sorgliga fall.
Så därför får ni en bild på alltid lika snygga moi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: