SKRIVET: 2010-11-22, kl 13:21:20 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Under the skin

Någonting som jag verkligen inte tycker om är att ringa telefonsamtal. Det är jobbigt, opersonligt och ja, jobbigt helt enkelt. Jag vet att när jag väl ringt och lagt på luren, att jag inte tycker att det var så jobbigt men det är just att slå signalerna att vänta presentera sig, säga sin sak osv. Det är jobbigt -i förhand. Under och efter samtalet är det inte så farligt och det värsta svaret man egentligen kan få är "Nej" och det är inte så farligt att höra, eller? Jag tycker inte det i alla fall, men oavsett vad jag tycker om svaret är ett telefonsamtal ändå lika jobbigt. Men jag skall samla mod, ringa för därefter skall jag köra ett pass Aerobics, eller vad jag nu kan hitta på mina träningsdvd:er. Samla mod Cecilia, för nu skall det ske.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: