SKRIVET: 2010-10-01, kl 23:23:47 | PUBLICERAT I: I USA

1 Oktober

Redan oktober. Galet egentligen, vid nästa månadskifte kommer jag inte längre befinna mig på Amerikansk mark utan Europeisk och Svensk. Sista fredagen är här i familjen, aldrig mer tvätta, aldrig mer byta sängkläder (inte deras i alla fall), aldrig mer.. Ja, var skall jag sluta? Det finns mycket som aldrig mer kommer vara men också mycket mer som kommer att bli. Om några timmar skall jag säga hejdå till de mesta på Starbucks. Kommer bli sorgligt men bättre det än inget alls. Måndag bär det av. Lördag blir det glass med pojkarna eller bio, vi får se jag måste prata med N först. På söndag vill jag åka in till City men jag får se hur det blir. Får se om jag har pengar till det, förmodligen vill jag spara dem och jag måste ändå åka in på månad morgon, hur jag nu skall ta mig till tågstationen då är en annan fråga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: