SKRIVET: 2010-10-11, kl 06:13:58 | PUBLICERAT I: I USA

From East to West

Jag gjorde det! Jag har krossat Amerika pa fyra hjul och atskilliga bussar. Men jag gjorde det. Fran Ost till Vast har jag nu klarat ett dekmal. Men aven lycka och Avgjorde mal har sitt pris;Trottheten. Det ar otroligt hur sliten ens kropp blir efter 42 timmars resande varav de timmarna man sitter still upp emot 95% Men det ar nog naturens gang. Bussen var aaven mer an en timma forsenad sa jag fick ga med snabba ryck till mitt hostel, ingen fara skedd. Plus att jag ANTLIGEN fick min efterlangtade dusch! Efter det var det dags att tvatta. Sa en rask promenad och mangder av underklader och vanliga klader tvattades vilket var otroligt skont att fa gjort! I morgon ar det Columbus Day. Forra aret akte jag med familjen och plockade applen pa en farm, kan det verkligen vara ett ar sedan?? Hur som haver spenderas den iar pa andra sidan landet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: