SKRIVET: 2010-10-04, kl 05:19:03 | PUBLICERAT I: I USA

Reseplaner

Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga under min resa. Bilder kommer att tas, såklart. Både min egna kamera men också med Ninnis och Elins asbra kameror, förhoppningsvis, eller jag vet att det kommer bli det, blir det asbra bilder. Planerna är hur som haver, följande:

4 Okt -> Resa till Chicago

5 Okt -> Anländer i Chicago

8 Okt -> Åker till San Francisco

10 Okt -> Anländer i San Francisco

13 Okt -> Åker till Hawaii

20 Okt -> Lämnar Hawaii

20-21 Okt -> Anländer i Seattle

26 Okt -> Anländer i New York

31 Okt -> Hemma igen

 

Här skall det vandras, upptäckas och undersökas. Upplevas och framför allt njutas samt ta det lugnt. Vi ses, fortare än du tror.

 

Avundsjuk?!


Kajsa W

Låter ju som en helt perfekt resa!!! Jag är defintivt avundsjuk! Bra val av resmål!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: