SKRIVET: 2010-10-11, kl 20:38:49 | PUBLICERAT I: I USA

San Francisco

Ville bara papeka att jag nu sitter med tunna klder pa och svettas. Eller jag gar och svettas, en liten diss til alla som for tillfallet virar en varm kofta eller tar pa sig vinterjackan nu i borjan/mitten av Oktober. Men vem kunde ana tt San Franisco var sa bergigt. Upp ovh ned, ned och upp har jag vandrat nu en timmes tid och antligen har jag natt San Franciscos norostra kust. Har sitter jag i solens varma solsken och tittar pa atskilliga manniskor i shorts och linne som springer forb samt ungdomar som simmar i havet. Dock tror jag det ar ratt kallt for de kommer atskilliga skrik fran den riktningen.
Dags att stiga upp ta tjuren i hornen och borja vandra over Golden Gate Bridge, vi hors.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: