SKRIVET: 2010-10-03, kl 04:09:28 | PUBLICERAT I: I USA

Vid andra åtanken

Ni kan stryka allt det jag skrev innan. Det är går helt åt h******! Kläderna väller ut ifrån sidorna och ändå är allt inte nedpackat plus att en del saker ligger i tvätten för tillfället. Jag vet inte hur detta skall lösas och otroliga mängder kommer att få lämnas kvar, skänkas bort eller doneras. Laddningen av saker går bra, Ipod fulladdad, musik och batteri, Kindle och kameran skall jag sätta igång. Mobil fulladdad också. Toppenbra, någonting som är som det skall.


Ninni

Kan du inte skippa hem lite?

Jag har precis vägt mina väskor, och det ser bra ut :D Jag hade en påse som jag hade tänkt att skippa hem, men det behöver jag inte :P



Hoppas att det löser sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: