SKRIVET: 2010-09-23, kl 06:41:23 | PUBLICERAT I: I USA

Planera, Boka, Betala, Pank

Det är nu två veckor kvar tills jag skall åka iväg på min lilla, eller skall jag säga min stora resa. Jag förstår fortfarande inte att det är såpass kort tid kvar, men sanningen börjar sakta men säkert sjunka in. Mindre än två veckor.. Sjukt! Det är tre saker kvar att boka, ett flyg (som vi skall boka så snart som vi får vårt hemresedatum), Alcatraz, vilket jag skall boka i morgon, och en hemlighet som jag faktiskt inte vet om jag vågar genomföra. Vi får se hur det går och vad Ninni och Elin säger. Haha. Och såklart pengafrågan. Jag slösar inte alls för tillfället men jag måste medge att det kommer bli lite snålt, men det får jag leva med. Andra har det sämre.
Pratade förrästen med Christina igår och hon sade att hon inte behövt betala $50 för sin andra väska. Bådar gott för mig och jag skall inleda en het konflikt och scen om jag inte får min väg. Självförtroende har jag nu i alla fall! Haha. Jag kan ju alltid försöka, sedan kanske man inte skall gå såpass långt att jag blir utkastad från Newark...


Alcatraz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: