SKRIVET: 2010-09-17, kl 04:27:07 | PUBLICERAT I: I USA

Ett brev kommer skeppat

Idag kom det någonting i brevlådan till mig. Eller egentligen två saker men det ena var från banken så det var inga roliga saker där... Det andra brevet var helt enkelt mycket roligare (okej det förstår väl alla att alla brev är roligare än de från banken och de för betalningar) och då kommer vi till nästa fråga, vad var det för kuvert som kom? Jo kära vänner det var min (eller ska jag skriva mina...) biljetter till CHICAGO! JAg kommer inte vara där grymt länge utan bara några dagar för att sedan åka vidare till San Francisco. (Det påminner mig för övrigt att jag måste boka biljetter till Alcatraz också..) Jag är så grymt glad! Och det skall bli oerhört grymt att sedan även åka till Seattle, har drömt om att åka dit ända sedan Sleepless in Seattle med Meg Ryan och Tom Hanks.

För övrigt måste jag påpeka att det är grymt bra att kunna titta på "Kungarna av Tylesand" utan att mina värdföräldrar vet vad det är som pågår...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: