SKRIVET: 2010-09-15, kl 02:47:26 | PUBLICERAT I: I USA

I put my check up

Idag har varit en jobbig dag. Pojkarna lyssnade inte, retade varandra och har sagt åtskilligt elaka meningar. Jag vet inte riktigt vad det är för problem idag. I vanliga fall vet man om de är trötta, griniga, hungriga eller vad som och humöret ändrar sig efter det men idag, tja, jag vet inte vad. Så under dagen vet jag inte hur många vändor till rummen de har fått, plus ingen efterrätt, i denna familjen är man djävulen själv om efterrätt inte serveras...Skönt är det i alla fall att den minsta nu sover och de två äldsta tittar på tv i varsin ände av huset. Jag skall snart fortsätta på boken The Hunger Games [websida] på min älskade Kindle. Jag är fast i berättelsen. Skall förklara senare vad den handlar om..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: