SKRIVET: 2010-09-26, kl 09:09:21 | PUBLICERAT I: I USA

Jag saknar...

Listan kan göras lång, åtskilliga mil lång. Men här kommer ett smakprov på allt jag saknar hemifrån Lagom StoraLilla Sverige. plus, det jag kan komma på.
  • Familj och vänner
  • Lösgodis
  • Möjligheten till andra transportmedel än bil
  • Lämna-företräde-lagen
  • Växelspak
  • Sveriges säkerhet, i form av socialbidrag osv...
  • Gratis SMS till Telefonen.
  • Potatis i andra former än Pommes frites
  • Filmjölk och Müsli
  • Falu Rågrut
  • Tomtegröt
  • Nyponsoppa, Blåbärssoppa
  • Svamptider
  • Sommar värmen
  • Havets svalkande och isande kyla
  • Sås till maten
  • Havskräftor, Nej INTE inlandskräftor, jag är för bortskämd för det.
Sverige i mitt hjärta


Anna

ahh jag är på din sidaa !! Sakna sverige och allt där till alltså !! :))



PUBLICERAT: 2010-09-27, 17:45:55 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: