SKRIVET: 2010-09-29, kl 05:21:30 | PUBLICERAT I: I USA

Regn och rusk

Idag har varit en sådan dag man egentligen bara vill sitta inomhus, inlindad i en filt med en kopp varm choklad eller te i ena handen och i andra en bra bok. Men som au pair är det andra saker som gäller, hämta barnen från skolbussarna i ösregn skjussande, matlagandes och diverse andra saker. Nä, idag har dagen inte varit den bästa. Inte gjorde det saken bättre att E var på jättedåligt humör heller. Nä, jag har planerat min resa och inser att jag har bokat bussresan till fel stopp.. Men det är lätt fixat, jag hoppar aldrig på den sista bussen till min slutdestination och jag köper en biljett till på fredagen, Chicago är vad det gäller. Men tur att det inte är värre än så! Plus att jag i morgon skall boka Alcatraz. Toppen! Godnatt.
Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: