SKRIVET: 2010-09-10, kl 22:00:08 | PUBLICERAT I: I USA

The American

Idag har varit en ledig dag. Så vad har jag gjort... Absolut ingenting! Jag har läst lite i tidningar, kollat på tv, varit ute på internet, planerat lite grand. Någonting jag inte har gjort är att lämna huset. Jag har under dagen (klockan är nu snart 16) befunnit mig i samanlagt fyra rum. Mitt rum, badrummet, köket och tvättstugan. Imponerande - Jag vet! Men nu skall jag snart ta bilen och bege mig till Elmsford där jag skall kolla på bio. Helt själv, men faktum är att det skiter jag i. Jag ville från början se "SALT" med Angelina Jolie men den verkar inte gå på någon bio, jag vet inte om den har haft premier ännu men i alla fall. Därför blir det förmodligen "The American" med George Clooney. Perfekt att det utspelar sig lite grand i Sverige. Passar mig just för tillfället mer än någonsin. Nä, nu får jag gå och fråga om jag kan låna bilen.
The American


martina

usch jag såg den i onsdags hahha den går här först nu XD men den va riktigt dålig :( cloney brukar va bra annars



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: