SKRIVET: 2010-09-06, kl 05:22:21 | PUBLICERAT I: I USA

Utgång à la Webster

Jag har åter igen tappat räkningen på hur många blåsor jag har på fötterna. Och jag kan ganska utförligt beskriva smärtan jag har i mina trampdynor. Men det hade varit ett ganska tråkigt inlägg om en väldigt rolig kväll. Vill man vara fin får man lida pin passar väldigt bra in i sammanhanget. Jag, Judith, Emery, Agust, Pia, Sarah och Vanessa begav oss under gårkvällen/natten in till city för att gå ut på webster hall. Det var en rolig kväll med mycket närgångna killar, ibland lite väl. Och är det detta nattlivet New York har att erbjuda är jag faktiskt inte helt övertygad eller överförtjust. Jag hoppas inte alla ställen är likadana.
Webser hall



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: