SKRIVET: 2010-09-03, kl 20:46:09 | PUBLICERAT I: I USA

Hakuna Matata

Jag vet att jag egentligen varit extremt dålig på att uppdatera här på bloggen den senaste tiden. Men jag har levt efter mottot "Hakuna Matata", Inga bekymmer. Även om mitt liv är fullt av bekymmer har denna veckan varit full av tid för mig. Jag har gått åtskilliga långpromenader på över två timmar som resulterat i över 13.000 steg. Jag har simmat i poolen, ätit god mat och köpt världens snyggaste skor. Jag vet pappa att jag lovade inga mer par skor men dessa var nödvändiga för min livsextistens. Jag lovar!
Snart skall jag åka till Starbucks för att träffa lite människor, jag vet inte exakt vilka det är som kommer men det kommer bli roligt. Efter det måste jag börja med mina "goodbye-presents" Har kommit på världens bästa idé. Jag hoppas bara att det kommer bli ett bra resultat av det hela...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: