SKRIVET: 2010-09-23, kl 06:38:57 | PUBLICERAT I: I USA

We are currently working on your request..

Var det fortsatta svaret på min fråga när mitt flyg hem blir bokat. Jag blir snart galen! Jag och Ninni behöver verkligen veta så fort som! Vi vill ju kunna boka de sista flyget till New York, vilken dag, måndag, tisdag eller onsdag? Det är frågan och jag hoppas innerligt att de kommer snart, snart, SNART! Dock visste kvinnan jag pratade med om att jag och Ninni ville ha samma flyg hem. Jag hoppas bara det går igenom men det sa hon att det troligtvis skulle, men hon kunde inte garantera någonting vilket jag förstår men samtidigt tycker jag då att de borde boka det snart också så att det finns platser! Nä, dessa Amerikanare, alltid sista minuten!
'
Man blir frustrerad av att inte få svar på sina frågor!


Ninni

Jag känner samma som sig. Jag tittar mitt CC-konto hela tiden.

Om de inte har bokat flyget innan helgen vet jag inte vad jag gör.

Det blir ju dyrare ju läängre de väntar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: