SKRIVET: 2011-04-12, kl 20:25:59 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Fabbie Bootee

Som många redan vet om älskar jag skor. Höga, korta, långa, små, smala, breda, klackade, låga, ballerina... ALLA. Jag kan inte få nog. Igår köpte jag nog mitt 35:e par, och då överdriver jag inte, snarare åt det andra hållet. Men det är det värt. Mina skor är som mina älskade kompisar, jag blir glad, lycklig av dem. Shop-o-holic/Shoelover, jag vet.. Men det är allt värt det. För vem vill inte känna sig snygg och sexig och vägen dit är ett par nya skor, ett ganska litet pris egentligen för den mänskliga lyckan... Jag kan knappt vänta tills jag skall använda dem på fredag på Martinas fest. Kommer bli Fett!
Kommer från Bianco, 500kr


Martina [Eluminél]

Åh skitsnygga juee! Men du kommer ju inte få ha dom inne liksom:/



PUBLICERAT: 2011-04-13, 18:44:13 | URL: http://eluminel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: