SKRIVET: 2011-04-18, kl 22:22:21 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Horoskop - Oxe

Astrologi. Fungerar det eller är det bara en myt? Jag vet inte, ingen aning faktiskt men vad jag vet är att det är många som är motstridiga till att stjärnorna har någonting med ens personlighet att göra. I lördags när jag var i stan med Joanna gick vi förbi Akademibokhandeln och hittade en uppsättning småpockets i sjärntecknens tecken. Såklart köpte vi varsin, jag Oxe och Joanna Våg. Vad som är fascinerande med detta är att det mesta i dessa böcker verkligen stämmer överens med oss själva. Och nu säger jag inte att det vara är lite grand som stämmer överens utan nästan hela boken, det är faktiskt riktigt läskigt! Saker jag inte tänkt på innan beskriver boken i ord vad det egentligen är det jag gör eller varför det är så som jag agerar ibland. Riktigt läskigt, sedan vet jag mycket väl att man måste ta allt med en nypa salt och att det långt ifrån stämmer överens med alla. Hur skulle det se ut om vi hade 12 olika personlighetsdrag och människor. Men nästa gång jag skall förklara för någon vem jag är skall jag säga, läs Oxens stjärntecken, det är jag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: