SKRIVET: 2011-04-06, kl 22:37:38 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ledig dag

Hur kommer det sig att dagarna man vill skall gå långsamt alltid går fort? Idag kommer vara den enda lediga dag för mig denna veckan. Resterande dagar kommer bestå av jobb, jobb och mer jobb. Nästa lediga dag är sedan på tisdag tror jag, skall förmodligen se om jag kan färga håret då så jag får någon kontroll på det också. Men först skall jag boka tid, kanske i morgon efter jobbet.. Tror jag har en till ledig dag nästa vecka men jag är inte säker.. Den som lever får se helt enkelt.

Idag har jag hur som helst varit på gymmet, varit en sväng på Allum och bakat hela eftermiddagen. Cookies muffins and cheesecake muffins. Jag vet inte riktigt hur resultatet blev, jag har inte smakat på det ännu men eftersom jag inte hittade vaniljextrakt i någon mataffär fick jag gå över till plan B och köra på vaniljsocker, vilket inte alls är samma sak.. Skall se om jag kan beställa vaniljextrakt från någon hemsida för jag har en hel del recept jag skulle vilja prova som innehåller det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: