SKRIVET: 2011-08-16, kl 22:00:33 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Buzzzzy, is what it's called

Jag började morgonen med ett lättare Zumbapass. Otroligt skönt att ha det hemma, svettigt, jobbigt men framför allt och roligt! Sedan åkte jag inte till stan för att träffa Joanna. När hon sedan skulle till jobbet åkte jag vidare hem till Martina där jag även träffade Kikki. Vi bakade scones och drack Te. Mysigt och gott. Dock borde sconesen varit inne lite längre, degigt bröd är inte det godaste och man mår inte toppenbra efter att ha ätit det heller. Överlever, det gör man alltid. Sedan har jag även varit och hämtat min dator hos Sara och Daniel. Otroligt skönt att den är lagad! Finally, plus att plånboken är glad för det hade den absolut inte varit om jag köpt en ny..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: