SKRIVET: 2011-08-16, kl 22:06:05 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Det var då ett jävla pris...

1700 kr, det är inte riktigt klokt... Och detta bara för 1/3 av kursen. Jag tror jag går i personlig konkurs! Då består iofs nästan 50% av lagboken itself.. Varför skall det vara så dyrt? Köpte även tågbiljetter, åker upp den 24 Augusti och kommer hem den 2 September igen för att sedan åka upp igen tillsammans med Mamma och Pappa plus alla möbler, kläder och diverse andra saker jag borde ha.. Jobbigt, borde man börja packa med en gång kanske? Nä, det får bli en sådan där sista-minuten-grej som jag kommer ångra då den tiden kommer. Men men, den tiden den sorgen. Eller så heter det kanske inte.. Minns inte riktigt faktiskt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: