SKRIVET: 2011-02-25, kl 00:21:52 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Pustervik

I måndags tog jag mig i kragen och följde med ut till Pustervik vid Järntorget (för er som inte vet). Det var jag Kristina, Martina och Linda som agerade cheerleaders till pojkarna som var med. Daniel, Jakob och Stefan spelade pingis och det gick riktigt bra för Dante som van säker en tre gånger och var i finalen minst fem gånger tror jag. Jag vet inte riktigt, "Don't blame it on the Alcohol" -But in this situation I will my dearest. Hur som helst var det en lyckad kväll och jag följde med Kristina hem och sov över där. Och en underbar frukost följde, scrambled eggs och jag delade med mig av mina bagaregenskaper och en kladdkaka blev resultatet som jag hörde var mycket uppskattad.
Martina, Kristina & Jag
Kristina & Jag
Linda, Kristina, Jag & Martina
Jag, Linda & Martina
Bilderna tagna av Martina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: