SKRIVET: 2011-01-13, kl 22:18:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hembakat

Idag när jag kom hem från jobbet kände jag hur jag längtade efter en riktigt mysig kväll med hembakat bröd framför tv:n med nyponsoppa. Så jag tog fram ingredienserna och började. Snabbt och lätt. Så snabbt det går med bröd kanske eftersom de flesta bröd skall jäsa två gånger 30 minuter. Riktigt gott blev det och till det blev det familjemys i vardagsrummet framför Handbolls VM som började idag. Debutmatchen för Sverige mot Chile. Nu tittar jag på vad biljetterna till en match kostar, förmodligen skall jag och pappa gå. Jag kräver mer pulsförhöjande adrenalinkickar från Handboll. Det är alltför sällan nu för tiden. Och sedan måste jag också titta på mina scheman på Göteborgs universitet nu till nästa vecka. God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: