SKRIVET: 2011-01-03, kl 23:38:44 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Move your body

Idag inträffade årets första träningspass, och betydligt fler skall det bli! Skall verkligen försöka hålla igång nu under resten av året också som jag har hållt uppe tempot nu under november och december! Blev inte ett jättelångt pass ändå, en timmas cross training. Men det kändes, iofs körde jag på en ny maskin än vad jag brukar men i morgon skall jag bege mig till gymmet igen och köra med min gamla hederliga cross trainer. Därefter skall jag träffa Emma. Gud har inte sett henne på evigheter inte sedan jag åkte i vart fall. Och det var för... hm... ett år och tre månader sedan. Herregud säger jag bara! På onsdag skall jag träffa bästaste Kristina! Kommer bli kanonbra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: