SKRIVET: 2011-01-04, kl 22:18:29 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Vad är en dag på stan?

Utan kompisar.. Idag var jag med Emma. En grymt trevlig dag har slutat, mycket skratt, mycket bus, mycket shoppande.. Hm.. Jag som skulle spara pengar, hur gick det med det egentligen, inte alls. Som vanligt dvs. Samt ätandes på Kinarestaurangen, tror jag håller på att spricka än. Såg Narnia med Gabriella, Beatrice och Erik också, Aka, Bell, Trix och Erik. Den var bra, inte överdådligt bra men okej. Rekommendationer får den hur som. Därefter hämtade jag ut mitt paket från ProCore, mina två adapter har äntligen kommit, fungerar utmärkt än så länge och de var billiga samt fungerar. Nu kan jag äntligen ladda min kamera, använda min digitala fotoram samt min plattång. Helt underbart!

Fick även hem mina papper från Göteborgs Universitet angående mina kursstater och registrering. Måste sätta mig in i det mera men inte just nu. En annan dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: