SKRIVET: 2011-01-10, kl 22:52:24 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Veckans planer

Inte direkt mycket planerat inför denna veckan. Skall kolla med jobbet om jag behövs några dagar. För övrigt skall jag till Universitetet för att registrera mig. Två kurser, två olika locations. Jag planerar att klippa mig, jag åkte till frisören förra veckan men de hade stängt, bättre tur denna gång. Jag skall kolla på mobiler, min börjar falla isär mer och mer. Jag tänkte jag skulle börja måla om i lägenheten, vitt kök, kommer bli galet snyggt. Slinga håret, färg är redan köpt. Sedan skall jag också pressa in ett tränignspass lite här och där. Bl a ett i morgon. Åka dit och verkligen köra järnet. Känner att jag behöver det, legat lite på latsidan den senaste tiden faktsikt. Vad mer? Inget vad jag kan komma på för tillfället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: