SKRIVET: 2011-03-19, kl 01:38:32 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En förgyllande tanke

Visst blir man glad när man tänker på alla de vänner man har. På de som förgyller ens liv bara genom att vara, bara genom att finnas till. Jag skulle gå genom eld och vatten för er. Ni betyder mer än allt annat, ni gör mig till den jag är och jag vet att jag är bäst som mig själv. Inte en tillgjord figur eller falsk person. Bara mig, bara enkla mig. Jag vet att jag kan vara svår ibland men jag är full av lager. En kärna lätt att såra så därför fyller jag mig själv med tunnlar, väggar och berg. Men de går att rasera och jag är villig att ge mer av mig. Så mycket jag förmår, för vissa delar är inte för allmänhet, det bara är så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: