SKRIVET: 2011-03-24, kl 22:58:21 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Resfeber

Jag vill resa, upptäcka nya saker, se mig omkring. Därför har jag börjat smida en plan hur detta skall gå till. Måste dock prata med en hel del plus jobba häcken av mig... Låter bra va? Usch, mycket som händer nu. Mycket jag vill göra, mycket jag vill köpa, mycket jag vill ha. Hur skall detta gå ihop? Prioritera, där är det, ordet jag fasar för men med åldern lärt mig att mer och mer acceptera. Prioritera det ena framför det andra, varför egentligen? Varför inte göra allt på en och samma gång? Även om allt går helt åt skogen är det väl ändå tanken som räknas. Fast det är sant, jag prioriterar mina vänner framför allt annat. Det är någonting jag aldrig skulle kunna vara utan. Ni gör att jag andas vidare, utan er hade all min livsglädje runnit ut, utan er hade jag inte varit någonting mer utan en ensam själ runtvandrandes i den oändliga tystnaden.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: