SKRIVET: 2011-03-08, kl 08:24:28 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Shoes, clothes & rhythm

Vad gör jag egentligen uppe? Jag vet inte men förhoppningen att de skulle ringa från jobbet var förgäves. Men jag lider inte, jag skall jobba på torsdag och dessutom är jag vaken så nu kan jag lika gärna hitta på någonting att göra. Annars hade jag inte gått upp förrän om ca tre timmar. Egentligen hade jag nog behövt sömntimmarna, men jag får ta igen det inatt.

Funderar på att åka till Stadsmissionen och Myrorna för att se deras utbud av kläder, skor väskor och diverse annat. Känner mig på retro-mode letning. Inget Gina, H&M eller nått annat i den stilen. Får se vad jag lyckas hitta och om jag kommer iväg. Skall träffa Frida och fika med henne, ser fram emot det! Plus att det inte blir jättemycket plugg idag eftersom jag gjorde de flesta uppgifter under gårdagen. Skönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: