SKRIVET: 2011-03-20, kl 22:52:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Tentaplugg

I morgon skriver jag min allra första tenta på Universitetsnivå. Trots detta faktum är jag inte direkt nervös, det får gå som det går. Mer kan man inte göra. Känns som jag kan det mesta också så det skall nog gå bra tror jag! Dock kunde jag ju pluggat mera men det är alltid lätt att vara efterklok. Som sagt var...

Idag mötte jag hur som helst upp Kristina vid Centralen, hon kom med tåget från Örebro och därefter åkte vi och hämtade ut hennes nya bankkort och därefter åkte vi hem till henne där vi satt och pluggade hela dagen lång, bortsett från en thépause som vi tog. På kvällen kom även Martina, Emelie, Linda och Dante och vi hade kladdkake- och thékväll. Otroligt mysigt och jag kom inte hem förrän nu. Oj, var det tenta i morgon sa du?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: