SKRIVET: 2011-03-08, kl 22:19:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Those who matter don't mind and those who mind don't matter

Otroligt härlig dag med sol igen. Träffade Frida och fikade på stan, mycket trevligt! Bara vi två nästan som hade solglasögon. Skall det va' skall det va'! Stilklass på hög nivå kan jag lova! Sedan skulle Frida hem till hennes sambos päron på middag så jag begav mig till Stadsmissionen för att se om jag hittade någonting där, och visst gjorde jag det! En Louis Vuitton väska för 400 kr. Helt otroligt bra pris och jag är en röd otroligt snygg väska rikare. Såg även en söt klänning/tunika men den var det lite överpris på så därför fick det bli ett nej tack.


Hemma blev det den andra semlan för dagen, hembakta av mig. Dock är jag så trött på semlor nu. Tur att det bara är Semledagen en gång per år!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: