SKRIVET: 2011-05-17, kl 22:45:09 | PUBLICERAT I: Mitt liv

What happens in Pennybridge...

Så var helgen tyvärr över... Igen... Men jag vill tacka Kristina för att jag fick komma upp till Pennybridge, jag hade hur roligt som helst! Och Örebro bjöd på fint väder och med fantastiskt sällskap kan det inte bli dåligt. Filmkvällar, tjejsnack, löpturer, baka, shoppa, Schlagerkväll, Amerikansk fotboll och mycket, mycket mer. En helt fantastisk helg! Kändes så konstigt att komma hem igen igår utan min Kikki. Men vi ses snart igen, darling!

Smoothie från EsspressoHouse
Älskade Kristina
Det blonda urväderstrollet, dvs: Jag
Sophia under en träning i Amerikansk fotboll
Jag och Sophia efter träningen
Vid Örebro Slott
Jag och Kristina (L)


kikki

tack själv älskade vän <3 var en jättemysig helg ^^



PUBLICERAT: 2011-05-22, 22:40:58 | URL: http://kikkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: