SKRIVET: 2011-05-03, kl 00:32:42 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Valborg 2011

Tog det ganska lugnt under årets Valborg, fast det brukar jag iofs göra också men ändå. Mötte först upp Bell, Bea och Trix i stan och gick till Hvitfeldska för att sätta oss på en gräsplätt. Cortégen vankades och för att få bra platser måste man komma i tid så varför inte kombinera bra sällskap, pick-nick med väntetiden... Ganska smart egentligen. Vi åt Kenny (Ja, det var inte jag som döpte kycklingen vi skulle äta till Kenny men det blev hans synonym under eftermiddagen).. Snart drog det igång både bra och mindre bra bidrag. Riktigt roligt var det hur som och vissa var ganska kluriga att lista ut emdan andra var hur lätta som helst. Vi hade dock turen att sitta framför en kille som varit med och byggt ett bidrag och han berättade en massa roliga historier samt vad allting föreställde.

Senare fick jag ta mig från Hvitfeldska ned mot Avenyn och bortåt Haga kyrka för att komma till Martina dit jag lovat komma på valborgsmiddag. I slutändan blev det jag, Martina, Linda, Maria, David, Fabian och Johan. Ett riktigt roligt och trevligt gäng! Måste göras om betydligt fler gånger! Jag stod för efterrätten som blev en Torta della Nonna. Rikgtigt god. Riktigt lyckad. Tyckte inte det från början men smaken växer på en faktiskt.
Bilderna är Tagna av Martina

Tack allesammans för en genommysig Valborg!


Martina [Eluminél]

Det var sjukt najsigt<3 Gillas, mer mer av sånt!!



PUBLICERAT: 2011-05-03, 20:39:46 | URL: http://eluminel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: