SKRIVET: 2011-11-16, kl 11:55:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

'Cause they wisper to loud for me

Tvättarna rullar på för fullt nere i tvättstudan. Är inne på min femte och sjätte maskin. Allt skall tvättas. Blusar. Byxor. Eller nästan allt. Det som jag använder mest i alla fall. Gick upp lite sent idag, tjugo över sju. Åt frukost vid åtta. Gröt. Fil. Smörgåsar. Joucie. Och det värsta är att jag börjar bli hungrig igen. Som tur är tog jag fram en matportion jag gjorde för några veckor sedan så det är bara att värma på. Sedan köpte jag en hel del broccoli igår så det blir broccolisoppa på menyn sedan. Skall prova ett egenkomponerat recept, får se om det blir gott men allt kan nästan räddas med Kryddor. Spices and knowledge a gift from above.

Nu måste jag springa ned i källaren och titta till min tvätt. Och sedan skall jag skriva en kort presentation som jag skall hålla vid 16, eller om det var 15. Samt titta på Anno 1790. Jag älskar den serien.
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: