SKRIVET: 2011-11-14, kl 22:45:43 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ta mig till Kärlek

Tiden här hemma i Göteborg har gått alltför fort. Har jag knappt kunnat andas? Jag vill stanna kvar. Stanna kvar för här är mitt hem. Så är det helt enkelt bara, jag gillar Göteborg. Inte gillar, Älskar. Här finns allt. Min familj. Mina vänner. Mitt hjärta. Jag vill tillbaka, så otroligt mycket! Här är mitt hem. Mitt hem är där mitt hjärta och mina tankar ständigt är. Där vinden orubbligt finns kvar. Där hösten känns olidligt lång. Där kärleken finns. Där atmosfären finns. I nära harmoni. I lugnt snabbtempo. Där storstaden har en småstadskänsla. Jag må förflytta mig trettio mil i morgon men i mitt stilla sinne rör jag mig inte en millimeter.

.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: