SKRIVET: 2011-11-13, kl 19:45:10 | PUBLICERAT I: Mitt liv

That's when we all win

Det är nästintill otroligt hur dåligt det går att skriva skolarbeten. Tidigare har jag haft problem med inledningen men när jag väl kommit igång går det nästan av sig själv men med alla dessa nya termer, skrivstilar och jag vet inte vad så blir det otroligt hackigt. Jag skriver lite, gör en hel del andra saker, skriver lite till och så fortsätter det. Jag hade planerat att vara klar med min PM redan i torsdags/fredags men den planen har sprack i ett tidigt stadium. Nu har jag i alla fall kopierat lite från min tidigare PM inlämning (det är samma uppgift bara mer fyllig denna gång) så nu börjar det i alla fall likna någonting, vilket alltid är att föredra. Kanske borde sluta sitta på chatten på facebook och lyssna på musik på youtube och koncentrera mig på mitt PMskrivande...

Förövrigt tänker jag lägga upp en otroligt bra låt med skön rythm i som (grädden på moset eller körsbäret på toppen) har en fantastisk lyric och berör en.

Nickelback - We stand together



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: