SKRIVET: 2011-10-08, kl 01:24:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Myskväll

En dag mindre till tentan och känns inte som jag gjort alls mycket idag. Men samtidigt är inte skolan allt, man måste kunna leva också! Trots denna känsla spenderade jag åter igen dagen på biblioteket och skall tillbaka dit igen i morgon. Funderar på om jag inte skall ta en runda på eftermiddagen här i skogsområdet. Perfekt för löpandet och lagom många nedförsbackar och uppförsbackar kanske lite för många backar uppför men det sägs att man skall få en snygg rumpa när man kör intervaller och det är precis vad jag gör i backarna. Så hoppas på en fastare rumpa, det kan ju inte skada i alla fall. Kvällen spenderades med en bra film och en varm kopp te, men nu är jag otroligt trött och funderar på att släcka ned, en ny dag väntas i morgon och jag kan verkligen behöva min sömn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: