SKRIVET: 2011-10-02, kl 22:32:03 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Verklighetsbaserat..

Om två veckor på fredag är det min första tenta här i Örebro. Min allra första riktiga tenta på juristprogrammet, att jag tidigare gjort en tenta på juridisk grundkurs på Göteborg universitet tycker ajg inte att vi nämner. Hur som helst känns allt bra än så länge. Känns som om jag kan det mesta behöver mestadels finslipa på detaljerna men i det stora hela så tror ajg det kommer gå galant. Kan ju bara få Godkänt eller Underkänt på tentan, så missar man lite gör ju inte det så mycket. Men framför allt är det bra att ha många detaljer klart för sig så man får det lättare sedan för sig då man behöver känna till detaljerna.
Idag spenderades för övrigt minst tre timmar på biblioteket. Jag och tre andra satt och gjorde gruppövningen som jag har i morgon, de andra nån annan gång under veckan då det är i våra "smågrupper". Känns bra, vi va alla överräns om allt så det känns bra! Har även beställt böckerna till nästa delkurs, eller några av dem i alla fall, tänkte låna den ena på biblioteket då flera personer i T3 (året över oss) har avrått mig. Snart släcks ljuset ned och jag kryper till kojs. Föreläsning redan klockan 08:15 i morgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: