SKRIVET: 2011-10-08, kl 18:45:44 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Vitamin D Kick

Blev en kortare löprunda idag. Sprang ut på okänt territorium men i slutändan hittade jag en ny runda. Kan vara bra att ha flertalet rundor så blir det lite variation och ifall man är lite småseg i kroppen kan man välja en kortare runda eller om man helt enkelt har mindre tid.
Efter träningspasset satte jag mig åter igen med sällskap av Mr Blå, dvs lagboken, i högsta hugg och gick igenom lite panträtt och lite annat. Gick sådär, min mun arbetade mer febrilt än min hjärna. Trotts det fick jag i alla fall lite gjort och sedan har jag läst ett kapitel ur processrättsboken.
Nu blir det pluggpause med tjejkväll hemma hos Johanna. Mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: