SKRIVET: 2011-10-07, kl 11:14:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Wobbler launch

Det är väldigt intressant hur många olika präglar och stilar det finns representerade på campus. Hur likadana/spegelvända rum på 18,8 m2 kan se så olika ut. Dagen spenderades på biblioteket son för övrigt har varit mitt andra hem denna veckan och förmodligen kommer vara det nästkommande vecka också. Tentan närmar sig med stormsteg vare sig vi är redo eller ej. På kvällen hade launch en bar/restaurang premiär så jag, Johanna, Nina och Sophie tänkte känna stämningen och äta billig tapas som fanns att köpa. Vi träffades först hemma hos Nina (son för övrigt bor två trappuppgångar bort från mig) för lite vindrickande och tjejsnack, därefter tog vi bussen in till stan och mötte upp Johanna som kommit innan och tagit plats åt oss. Kvällen bjöds på många skratt och en kvinnlig hylla som jag kan svära på innehöll ett X antal kilograms påfyllnad. Det kom mycket folk och känslan i rummet var på topp även om de röda sammetstygerna som hängde på väggen gav en känslan av bordell kan jag rekommendera en kväll där!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: